1. Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu s predpisi s področja varstva potrošnikov, na podlagi priporočil Gospodarske zbornice Slovenije in mednarodnih kodeksov za spletno in elektronsko poslovanje. S spletno trgovino www.abkovine.si (v nadaljevanju kot »spletna trgovina«) upravlja Mehanska obdelava kovin Aleš Belšak s.p., ponudnik storitev elektronskega poslovanja (v nadaljevanju kot »Trgovec«).

2. Varovanje osebnih podatkov

Spletno naročanje na naši spletni strani poteka brez registracije in shranjevanja vaših osebnih podatkov v podatkovno bazo. Ob poslanem povpraševanju naročila, povpraševanju o posameznih produktih ali poslanem sporočilu za kontaktiranje z našim podjetjem, prejmemo vaša sporočila v nabiralnik elektronske pošte (email). Sporočila s podatki niso hranjena v katerikoli drugi bazi podakov in podatki niso uporabljeni za druge namene, kot le za informiranje med podjetjem ABkovine in z vami kot stranko. Vaši osebni podatki so vključeni le še ob morebitni sklenitvi nakupa, ob izstavitvi ponudbe, predračuna ali računa.
V kolikor želite videti vsa vaša pretekla sporočila, ki so nam bila poslana z vaše strani, nas obvestite in poslali vam bomo kopijo sporočil na e-poštni naslov, s katerega ste nam povpraševanja naročila, povpraševanje za produkt ali kontaktno sporočilo poslali.

3. Način plačila in prevzema

Ponudba izdelkov v spletni trgovini se zaradi narave poslovanja preko spleta pogosto in hitro spreminja ter ažurira. Rok dobave izdelkov, ki so na zalogi, je 2 delovna dneva za dostavne naslove v Sloveniji, razen če dostavna služba na posamezni dostavni naslov dostavlja kasneje . Za ostale izdelke velja za dostavne naslove v Sloveniji rok dobave, ki je naveden ob izdelku v spletni trgovini. Vsak izdelek iz spletne trgovine je dostopen v razumljivem roku.

Uporabnik lahko ob oddaji nakupnega naročila določi enega od naslednjih načinov prevzema izdelkov:
- osebno na sedežu družbe, v tem primeru se ne plača poštnih stroškov (obvezno je plačilo po predračunu),
- po poštnem povzetju oz. dostavno logistiko, v tem primeru se lahko plačajo tudi poštni stroški,
- dostava s strani Trgovca (stroški dostave se lahko obračunajo po veljavnem ceniku Trgovca).

4. Cene

Cene v spletni trgovini veljajo izključno za spletno trgovino. Pridružujemo si pravico spremembe cen brez predhodne najave. Vaša naročila se obračunavajo po cenah in cenikih, ki jih trenutno vidite na spletni strani, vključno z načinom plačila in dostave.

V kolikor želite imeti specifičen izdelek, ki ga ni na spletni trgovini, se po vzpostavljanjem kontaktu z našim podjetjem pripravi za vas ponudba, ki opredeljuje sam izdelek, način dostave in za vašo končno ceno.

Navedena cena dostave velja samo na področju Republike Slovenije.

5. Odstop od pogodba

Uporabnik (kupec) ima pravico, da v 14-ih dneh od dne prevzema naročenih izdelkov Trgovcu na kontaktni elektronski naslov ales.belsak.sp@gmail.com, sporoči, da odstopa od pogodbe, pri čemer mu ni potrebno navesti razloga za takšno odločitev. Nujno je priložiti tudi kopijo računa. Skladno s 43. členom zakona o varstvu potrošnikov. Vrnitev kupljenih izdelkov Trgovcu v roku za odstop od pogodbe šteje za sporočilo o odstopu. Edini strošek, ki zaradi odstopa od pogodbe bremeni uporabnika (kupca), je strošek vračila izdelkov Trgovcu. Kupljene izdelke je potrebno vrniti Trgovcu najkasneje v roku 30-ih dni od dne oddanega sporočila o odstopu od pogodbe. Kupljene izdelke je potrebno vrniti Trgovcu nepoškodovane originalni embalaži in v nespremenjeni količini, razen če so izdelki uničeni, pokvarjeni, izgubljeni ali se je njihova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv uporabnik (kupec).

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede z nakazilom na njegov transakcijski račun, razen če potrošnik izrecno zahteva vračilo na drugo plačilno sredstvo. Potrošnik zaradi vračil ne nosi stroškov. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče.

Če je poštni paket, s katerim je uporabnik (kupec) prejel naročene izdelke, fizično poškodovan, če v njem manjka vsebina ali če kaže znake odprtja, mora uporabnik (kupec) sprožiti postopek reklamacije pri Dostavni službi. Za vrnjene izdelke Trgovec uporabniku (kupcu) takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu vrne vplačani znesek oziroma koriščeni darilni bon, morebitne koriščene promocijske kode in drugi popusti pa se uporabniku (kupcu) ne vrnejo. Vračilo vplačanega zneska izvrši Trgovec na osebni oz. transakcijski račun uporabnika (kupca). Koriščeni darilni bon Trgovec vrne v obliki dobropisa.

Za obrazec o odstopu od pogodbe izdelkov nas kontaktirajte.

6. Garancija

Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na računu ali na garancijskem listu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil in pogojev, navedenih na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski rok je naveden na garancijskem listu ali na računu. Informacija o garanciji je navedena tudi ob predstavitvi izdelka v spletni trgovini. Če v spletni trgovini informacije o garanciji ni, potem izdelek garancije nima.

Uporabnik (kupec) lahko garancijo uveljavlja pri Trgovcu ali pa neposredno pri proizvajalcu izdelka ali njegovem pooblaščenem servisu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom. Proizvajalec oz. njegov pooblaščeni servis je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 30-ih dneh od dne prejema izdelka v popravilo, sicer pa izdelek zamenjati z drugim, enakovrednim izdelkom v brezhibnem stanju.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Če je predmet pogodbe med prodajalcem in potrošnikom rabljena stvar, ne odgovarja prodajalec za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora podjetje čimprej, najkasneje pa v roku osmih dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če o napaki obstaja spor, mora podjetje v enakem roku podati potrošniku pisen odgovor.

Pravico do vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

7. Možni načini dostave in prevzemi

Lasten prevzem blaga na sedežu podjetja spletne trgovine.

Pri tem načinu je možen lasten prevzem blaga in velja samo ob predhodnem dogovoru in plačilu po predračunu.

Pošiljanje preko pošte Slovenije ali hitre pošte
Vrednost naročila do 199,00 EUR: 5,00 EUR
Vrednost naročila nad 200,00 EUR: brezplačno

Hitra pošta GLS
Vrednost naročila do 199,00 EUR: 10,00 eur
Vrednost naročila nad 200,00 EUR: brezplačno

8. Odgovornost

Trgovec se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni v njegovi spletni trgovini, vendar se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da Trgovec ne uspe pravočasno popraviti podatkov, ki so objavljeni v spletni trgovini. V takem primeru bo Trgovec uporabnika (kupca) obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali spremembo naročila (glej točko 5.).

Dobavljivost in cena izdelkov se osvežuje avtomatsko neposredno od dobaviteljev in našega lokalnega sistema 1-2 krat dnevno.

Čeprav se Trgovec trudi zagotoviti natančne fotografije izdelkov, ki so naprodaj v spletni trgovini, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka. Trgovec od trenutka oddaje pošiljke z naročenimi izdelki na dostavno službo dalje ne odgovarja za primere, ko pride do fizičnih poškodb, uničenja ali izgube pošiljke, kakor tudi ne, če pride do manjka vsebine v pošiljki ali če pošiljka kaže znake odprtja. V navedenih primerih mora uporabnik (kupec) sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi.

V primeru poškodovanja pošiljke to stori tako, da pošiljko prinese na najbližjo dostavno službo od katere je prejel v enakem stanju, kot ga je prejel, ne da bi karkoli dodal ali odstranil, ter izpolni reklamacijski zapisnik. Trgovec bo skupaj s dostavno službo poskrbel, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

9. Pritožbe in spori

Mehanska obdelava kovin Aleš Belšak s.p. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in zagotavlja učinkovito obravnavo pritožb na vseh prodajnih mestih. V primeru težav nas pokličite na telefonsko številko 031 524 686, pošljite elektronsko sporočilo na ales.belsak.sp@gmail.com ali nam pišite na naslov AB KOVINE, Soviče 23, 2284 Videm pri PTUJU. postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Za te Splošne pogoje poslovanja in za vse spore med Trgovcem in uporabnikom (kupcem) velja in se uporablja slovensko materialno in procesualno pravo, pri čemer se ne uporabljajo pravila mednarodnega zasebnega prava, ki bi dokazovala na uporabo kateregakoli drugega prava.

Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.

10. Razno

Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov v naši spletni trgovini!